Kontakt & FAQ

Formularz kontaktowy

Imię

Email

Wiadomość

Success

Twoja wiadomość została wysłana!

Error

Przepraszamy! Napotkaliśmy problem, spróbuj wysłać wiadomość ponownie lub sprawdź inną formę kontaktu.

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy w cyrku występują zwierzęta?

W programie nie ma zwierząt.

Czy w chłodne dni namiot jest ogrzewany?

Tak, przy niskiej temperaturze namiot jest ogrzewany.

Ile trwa program?

Program trwa około 120 minut, w tym 20 minut przerwy w połowie widowiska.

Dlaczego bilety online (w serwisie biletyna.pl) są droższe niż w cenniku?

Serwis sprzedażowy do wartości biletu dolicza opłatę serwisową. Cyrk nie ma na to wpływu.

Czy bilety zakupione online muszą być wydrukowane?

Nie, bilet zakupiony online można okazać na urządzeniu mobilnym. Najważniejsze by kod kreskowy był możliwy do zeskanowania.

Do jakiego wieku dzieci nie płacą za bilet?

Dzieci do lat 2 wchodzą bez biletu.

O której godzinie rozpoczyna się wpuszczanie pod namiot?

Standardowo, obsługa rozpoczyna wpuszczanie pod namiot 30 minut przed rozpoczęciem wydarzenia.

Czy w cyrku jest możliwość płatności kartą?

Tak, zarówno w kasie biletowej jak i na stoiskach gastronomicznych można płacić kartą.

Zakupiłem bilet w serwisie biletyna.pl ale do teraz go nie otrzymałem.

W sprawach związanych z biletami zakupionymi online prosimy o kontakt bezpośrednio z serwisem biletyna.pl.

Wysłałem do Was maila, jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź? 

Standardowo, odpowiedź na wysłanego maila poprzez formularz powinna dotrzeć w ciągu 24h, natomiast w przypadku pytań wysyłanych poprzez wiadomość Facebook czas oczekiwania nie powinien przekroczyć 12h.

Wygrałam bilet w Państwa konkursie na Facebooku. Czy jest możliwość wymiany go na gotówkę?

Nie, zaproszenia nie podlegają wymianie na gotówkę.

Czy w upalne dni cyrk jest klimatyzowany?

Cyrk nie posiada klimatyzacji, natomiast jest tworzony przewiew pod namiotem.

All Rights Reserved
Cyrk Fantazja 2020-2025